dimarts, 30 d’abril del 2013

VA DE PIRATES!

El grup de teatre MÉS QUE PARES" està format per una colla de pares i mares de l'escola, que des de fa quatre anys ofereixen als alumnes d'Educació Infantil i Cicle Inicial una obra de teatre cada curs.
Enguany van adaptar un text d'Eugènia Gala: "VA DE PIRATES", una obra divertida en la que pirates i fantasmes es disputen un vaixell enfonsat.
Els actors van interpretar, cantar , ballar i interactuar amb el públic, que en tot moment es va mostrar molt receptiu i motivat.
La posada en escena va ser espectacular, amb un vaixell pirata impactant, un acurat vestuari i uns sofisticats efectes especials.
Com escola, ens sentim molt orgullosos de poder comptar amb uns pares i mares tan ben predisposats i col.laboradors.
Moltes gràcies!