dilluns, 3 de desembre del 2012

convocatòria eleccions consell escolar

Benvolguts pares,

Us informem que s'han convocat eleccions per a la renovació de la meitat dels membres de cada sector dels Consells Escolars dels centres públics.

El Consell Escolar és l'òrgan de participació de la comunitat educativa en el govern del centre i l'òrgan de programació, seguiment i avaluació general de les seves activitats.

El Consell escolar el formen:
·        La Directora, la Cap d'Estudis i la Secretària
·        Un representant de l'Ajuntament
·        6 mestres escollits pel Claustre
·        5 pares/ mares d’alumnes, per votació
·        1 representant de l' Associació de Pares
·        1 representant del personal d'administració i serveis.

CALENDARI ELECTORAL

3 de desembre                         Publicació del cens electoral
5 de desembre                       Sorteig mesa electoral: formada per la directora i dos pares
10 de desembre                       Últim dia per presentar reclamacions al cens electoral
12 de desembre                     Constitució mesa electoral
13 de desembre                       Publicació cens electoral definitiu
17 de desembre                       Últim dia per presentar candidaturas
18 de desembre                       Publicació de candidaturas
15 de gener                               VOTACIONS SECTOR PARES
21 de gener                           Constitució del nou CONSELL ESCOLAR

Tots els pares i mares interessats a presentar-vos com a candidats, us podeu adreçar a Direcció, on us informarem i us facilitarem l’imprès que cal omplir. Moltes gràcies!

HORARI VOTACIONS DIMARTS 15 DE GENER:   de 3/4  9 a 2/4 de 10 (8:45 a 9:30)
                                                                                     de 3/4 d’1 a 2/4 de 2 (12:45 a 13:30)
                                                                                     de 3/4 de 3 a 2/4 de 4 (14:45 a 15:30)
                                                                                     de 3/4 de 5 a 2/4 de 6 (16:45 a 17:30)

ANIMEU-VOS A PRESENTAR CANDIDATURA

ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ EL DIA DE LES VOTACIONS!!!

Cordialment,

La Direcció

Manlleu, 3 de desembre de 2012.

informacions final de trimestre

Benvolguts pares,

·        Com cada any l’escola col·labora amb la campanya "LLÀNTIA SOLIDÀRIA" de Mans Unides al preu de 2€.
Les podeu demanar a la Secretaria o bé comprar-les a la paradeta que fem a l'escola, els dies 10, 11, 12 i 13 de desembre, a la 1h del migdia i a les 5h de la tarda.

·        Càritas de Manlleu ens demana la col·laboració per la Campanya d'aliments de Nadal. Farien falta els aliments  següents: Sucre, llenties, mongetes, cigrons, conserves, arròs, galetes i oli.
Podeu portar-ho a l'escola fins el dimarts 18 de desembre.

·        El proper divendres dia 7 de desembre no hi haurà classe. És un dia de lliure disposició que  figura en el calendari de curs.

·        També aprofitem per a recordar-vos que el dia 21 de desembre és l'últim dia del trimestre. Les classes s'acabaran a la 1 del migdia i a la tarda no hi haurà escola. Els que fan ús del servei de menjador caldrà que els passeu a recollir a partir de tres quarts de tres. El dia 8 de gener tornarem a ser a l'escola.

·        L’últim dia del trimestre entregarem els informes als vostres fills/es. A partir de gener els tutors/les tutotes  us aniran convocant a l’entrevista per a comentar-los.

Ben cordialment,

L'equip de mestres