SERVEIS

SERVEI DE MENJADOR

Des del Consell Comarcal d'Osona l'empresa "7 i Tria" és l'encarregada de gestionar aquest servei a l'escola. L'empresa Quiràlia es fa càrrec de la part pedagògica i del monitoratge.
Per aquesta empresa "7 i Tria" el temps interlectiu de migdia és un espai de gran valor, tan pedagògic com nutricional, doncs els alumnes que en fan ús gaudeixen i adquireixen nous coneixaments, hàbits i valors mitjançant noves experiències, mentre s'alimenten de manera sana i equilibrada. Aquestes noves experiències les brinda el seu projecte educatiu de menjador escolar: La Pirámide dels 7 sentits.
"7 i Tria" planifica uns menús variats i adaptats a les necessitats dels alumnes.
Enguany el servei de menjador contempla la possibilitat de que els alumnes facin ús del servei de menjador de les següents modalitats i els preus de servei de menjador són els següents:
- Alumnes fixes (4 o 5 dies): 6,20 euros
- Alumnes fixes discontinus (3 dies): 6,50 euros
- Alumnes esporàdics: 6'80 euros
Els alumnes fixes que tenen atorgat un Ajut Individual de Menjador se'ls descomptarà l'import concedit de manera que només hauran de pagar la diferencia del preu del menjador a "7 i Tria".
El cobrament es fa per domiciliació bancària.
Cal avisar a l'escola abans de les 9:45h en cas d'absècia de l'alumne/a i se'ls retornarà l'import del menú, que és de 3,36 euros.
En els casos d'excursions i colònies també es retornarà el 100% de l'import del servei.

Un cop iniciat el curs l'equip de monitors convoca una reunió informativa als pares i mares.

En aquest enllaç trobareu la revista i dins us podreu descarregar el menú del primer trimestre

REVISTA I MENÚ

SERVEI D'ACOLLIDA MATINAL

Existeix un servei d'acollida matinal de les 7:45h a les 9h del matí.
Aquest servei està organitzat per l'empresa Món Màgic.
Els horaris i preus són mensuals:

- Si l'horari d'entrada és entre 3/4 de 8 (7:45h) i 2/4 de 9 (8:30h) el preu és de 26,30 euros.
- Si l'horari d'entrada és a partir de 2/4 de 9 (8:30h) el preu és de 14,50 euros. Els germans tenen un 10% de descompte.

Els alumnes que es queden esporàdicament el preu és de 2 euros. Caldrà abonar-ho en el moment de deixar el/la nen/a.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

L'AMPA de l'escola, juntament amb la Direcció del Centre i la coordinadora del PCEE, i amb el vist-i-plau del Consell Escolar, organitza un seguit d'activitats extra-escolars. Totes les activitats es realitzen a l'escola excepte la natació que es realitza a la piscina municipal de Manlleu.

Aquest curs es realitzen les següents activitats extra-escolars: Servei de Bon Dia,
Anglès lúdic, Dibuix, Gimnàstica esportiva i Natació.

A part d'aquestes activitats extraescolars, l'AMPA organitza com cada curs, un cap de setmana de colònies adreçades als alumnes compresos entre P-5 i Sisè de Primària.

Totes les activitats comencen a principis d'octubre i acaben a finals de juny.

Activitats extraescolars

DILLUNS

DIMARTS
DIMECRES
DIJOUS
DIVENDRES

3/4 de 8 a 9

5 a 6
STREET DANCE
PRIMÀRIA
Babygim

STREET DANCE INFANTIL

GUITARRA

5 a 6
Anglès P3-P4-P5

CUINA NENS

5 a 2/4 de 7

Gimnàstica Esportiva

BIBLIOTECA

El curs 2012-13 la biblioteca va ser remodelada amb petits canvis estètics i organitzatius. Disposa d'un espai propi per poder gaudir de la lectura, audicions de contes...amb la incorporació de sofàs i coixins.
Abarca una gran varietat de llibres de lectura, recerca, contes...
L'escola ofereix un SERVEI DE PRÉSTEC a tots els alumnes de l'escola des de primer fins a sisè de primària.
L'horari és : Dilluns i dimecres a l'hora del pati.
La Biblioteca de l'escola té una mascota: El Mag Pompeu. L'encarregat de motivar als alumnes a gaudir de la lectura i de recordar la normativa de la biblioteca.

ESPAIS ADAPTATS

L'escola té tots els espais adaptats per a persones amb dificultats motrius. Disposa d'un ascensor i de diferents rampes exteriors.