divendres, 14 d’octubre del 2016

II CAMINADA DE L'ESCOLA

El passat diumenge dia 9 es va celebrar la II Caminada de l’escola Pompeu Fabra, que enguany tenia un caràcter solidari, ja que amb les inscripcions, es venien nassos de pallassos i la recaptació aconseguida amb la venda de nassos, s’enviarà a l’organització Pallapupas (www.pallapupas.org), formada per professionals sanitaris que intenten fer més amena l’estada dels infants als centres hospitalaris.

El recorregut, consistent en sortir de l’Escola i pujar fins a l’ermita de Lourdes on es prepara un esmorzar per als participants, és apte per a totes les edats. El nombre de participants a la caminada, va ser de 256 persones entre adults i nens, superant les inscripcions de l’any anterior i consolidant una mica més aquesta activitat de l’escola organitzada per l’Ampa.