divendres, 7 d’abril del 2017

TROBADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES D’ESCOLES VERDES D’OSONA I RIPOLLÈS

El passat  14 de març, mestres i alumnes de les Escoles Verdes d’Osona i el Ripollès, van fer un intercanvi d’experiències a Montesquiu.

La nostra escola va estar representada per les alumnes Laia Ortega i Laia Olmo i les mestres Jordina Toneu i Rocío de Sardi.

El professorat va assistir a una xerrada sobre “El canvi climàtic” a càrrec de Salvador Samitier, cap de l’Oficina Catalana del Canvi Climàtic i després, per grups, es va fer un intercanvi d’accions que es realitzen a les escoles sobre les problemàtiques ambientals.

Els alumnes van fer un itinerari de descoberta pels voltants del Castell i després, també van fer per grups, un intercanvi d’experiències sobre les problemàtiques ambientals.
Al migdia van dinar tots junts als jardins del Castell abans d’acomiadar-se.

dimarts, 4 d’abril del 2017

L’ESCOLA POMPEU FABRA FINALISTA AL CONCURS FEM MATEMÀTIQUES

Un any més, els alumnes d 6è de l’Escola Pompeu Fabra han participat en el concurs Fem Matemàtiques, que organitza la FEEMCAT (Federació d’Entitats d’Ensenyants de Matemàtiques de Catalunya).

Després de realitzar les  activitats a classe, corresponents a la 1a fase del concurs,  la Laia Aulet, en Bernat Cuscó, en Gil Mitjavila i la Judit Torrent van quedar seleccionats per a la 2a fase, la qual va tenir lloc a l’Escola Pau Vila de Terrassa aquest dissabte 1 d’abril.
Aquest centre va ser una de les 4 seus a nivell de Catalunya, en la que van participar una cinquantena d'escoles i instituts, amb més de 300 alumnes.

Després de resoldre les proves individuals corresponents a la categoria de 6è, en Bernat Cuscó va quedat 1r classificat en aquesta 2a fase, i pot passar a la 3a fase a nivell de Catalunya, que tindrà lloc el dia 13 de maig a Cornellà de Llobregat.

Enhorabona!!!!