divendres, 3 de febrer del 2017

A L'ESCOLA MENGEM FRUITA

Benvolgudes famílies:

La setmana vinent repartirem fruita de dimarts a divendres, dins la campanya del DARP
  "A l'escola mengem fruita".

La previsió és disposar de pomes, clementines, taronges i kiwis, que anirem repartint en funció de la seva maduresa.
 L'objectiu d'aquesta campanya és contribuir a l'adquisició d'uns bons hàbits alimentaris, imprescindibles pel bon desenvolupament dels infants.

Per tant, demanem que també des de casa reforceu aquests hàbits, i tingueu en compte l'esmorzar que portin aquests dies, ja que a més a més, hi haurà una peça de fruita.

dimarts, 31 de gener del 2017

RECOLLIDA DE PILES!!!

COM QUE ESCOLA VERDA SOM
PEL MEDI AMBIENT VETLLEM
AL MES DE FEBRER QUE ARA COMENCEM
LES PILES USADES RECOLLIREM.

Com una activitat d’Escola Verda, tornem a engegar la campanya de recollida de piles usades, per aquest mes de febrer.

Els objectius que pretenem són:

- Conscienciar sobre la conveniència de la recollida selectiva, i en concret dels residus tòxics, com ara les piles.

- Promoure una actitud crítica envers l’estalvi energètic.

- Fomentar hàbits que ajudin a preservar el medi ambient.