dijous, 19 de juny del 2014

ESCOLA VERDA: RECOLLIDA D'OLI RESIDUAL

Aquest curs hem entrat a formar part del projecte EDUCO, que consisteix en la recollida d’oli residual per a la producció de biodiesel, i contribuir així a disminuir les emissions de CO2.
Aquesta ha estat una actuació més com a Escola Verda, i des del novembre del 2013 s’han recollit 730 litres d’oli, amb la col.laboració directa de membres voluntaris de l’AMPA.
En aquest projecte hi participen un centenar d’escoles de tota Catalunya.

Els vehicles que s'utilitzen per a la recollida dels olis residuals de les escoles i el seu transport fins a la planta pilot de biodiesel, consumeixen el biodiesel produït, amb el que es garanteix la sostenibilitat del projecte i del sistema en general.

JOCS FLORALS DE CATALUNYA

Com a centre participant en la primera convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya,  adjuntem l'enllaç dels Serveis Educatius on trobareu la relació dels alumnes guardonats i finalistes de la fase territorial, així com el recull de textos, i els reportatges audiovisual i fotogràfic de l'acte de lliurament dels premis, celebrat a Folgueroles, el dia 27 de maig.

CLIQUEU AQUÍ