divendres, 27 de març del 2015

UN COMANDANT DE LA NASA VISITA ELS NENS I NENES DE CICLE INICIAL

Aquesta tarda el comandant de la NASA "Mathew Carrey" ha volgut conèixer els nens i nenes de 1r i 2n de cicle inicial, i expressar la seva satisfacció pel treball que han fet sobre l'univers.
Els ha explicat els projectes que té a nivell professional i els ha otorgat un diploma de reconeixement.

dimecres, 25 de març del 2015

FINALISTES A LA SEGONA FASE DE "MES MATES"

A l'escola estem d'enhorabona!!!
Un grup d'alumnes de 5è ha quedat finalista i accedirà a la segona fase del concurs "Més mates":
en Marçal, la Clàudia, en Jan i la Meritxell.
A l'igual que els alumnes de 6è, els quals participaven al "Fem mates", aniran el dia 18 a Cerdanyola del Vallès a continuar l'aventura matemàtica.

dilluns, 23 de març del 2015

FINALISTES A LA SEGONA FASE DE "FEM MATEMÀTIQUES"

La Sígrid, la Núria, l'Oussama i en Marc han quedat finalistes a la segona fase del concurs "Fem Matemàtiques".
El dia 18 d'abril representaran l'escola en la jornada que tindrà lloc a Cerdanyola.
MOLTES FELICITATS!!!!  I ÀNIMS!!!!

HEM MIRAT L'ECLIPSI

Els nens i nenes de Primària hem mirat l'eclipsi parcial de sol