divendres, 26 d’abril del 2013

FRUITA A L'ESCOLA

La propera setmana tindrem fruita a l'escola:

dilluns 29: pera conference
dimarts 30: plàtan

Bon profit!

dijous, 25 d’abril del 2013

MARATÓ DE CONTES

Amb motiu de la remodelació que s'ha fet a la biblioteca de l'escola, amb la col·laboració de l’AMPA, hem estrenat una nova activitat relacionada amb la lectura i el gust per la lectura: la Marató de Contes.
Durant tot el dia, hi va haver diverses sessions de contes repartides per diferents espais de l'escola.
Volem agraïr la col.laboració de totes les persones que ens han ajudat a fer possible aquesta marató, que ha resultat un èxit.

dimecres, 24 d’abril del 2013

CONCURS DE DIBUIX

Els alumnes de 1r i 2n de Primària de l'escola van participar en el concurs de dibuix, organitzat per l'Ajuntament,  que es va celebrar el dia de Sant Jordi a la plaça Fra Bernadí. L'Ariana Álvaro de 1rB va obtenir el Primer Premi de la seva categoria. Moltes Felicitats!!