dimarts, 27 de maig del 2014

GUARDONATS ALS JOCS FLORALS DE CATALUNYA

Ahir dimarts al Centre Cultural de  Folgueroles va tenir lloc el lliurament de premis de la fase territorial dels Jocs florals de Catalunya, que organitza el Departament d’Ensenyament.
Dos alumnes de l’escola van ser premiats per la seva participació en les categories C (Cicle Superior) i D (Educació especial).
En Pau Ortega i Bartés, de 6è de Primària, ha obtingut un accèssit  amb el text “Meta: Barcelona”, inspirat en el setge de Barcelona del 1714. I la Minerva Comerma Masramon, de 5è de Primària, el primer premi de la seva categoria amb el text “Diari personal”.

L’alcalde de Folgueroles, el Sr. Carles Baronet, va fer la presentació de l’acte de lliurament, en el qual també hi va intervenir la Sra. Carme Torrents, directora de la Fundació Jacint Verdaguer i el Sr. Josep Ramírez, director dels Serveis Territorials de la Catalunya Central. L’acte es va cloure amb l’actuació de la coral dels alumnes de 6è de l’escola Mossèn Cinto de Folgueroles.