dilluns, 3 de desembre del 2012

informacions final de trimestre

Benvolguts pares,

·        Com cada any l’escola col·labora amb la campanya "LLÀNTIA SOLIDÀRIA" de Mans Unides al preu de 2€.
Les podeu demanar a la Secretaria o bé comprar-les a la paradeta que fem a l'escola, els dies 10, 11, 12 i 13 de desembre, a la 1h del migdia i a les 5h de la tarda.

·        Càritas de Manlleu ens demana la col·laboració per la Campanya d'aliments de Nadal. Farien falta els aliments  següents: Sucre, llenties, mongetes, cigrons, conserves, arròs, galetes i oli.
Podeu portar-ho a l'escola fins el dimarts 18 de desembre.

·        El proper divendres dia 7 de desembre no hi haurà classe. És un dia de lliure disposició que  figura en el calendari de curs.

·        També aprofitem per a recordar-vos que el dia 21 de desembre és l'últim dia del trimestre. Les classes s'acabaran a la 1 del migdia i a la tarda no hi haurà escola. Els que fan ús del servei de menjador caldrà que els passeu a recollir a partir de tres quarts de tres. El dia 8 de gener tornarem a ser a l'escola.

·        L’últim dia del trimestre entregarem els informes als vostres fills/es. A partir de gener els tutors/les tutotes  us aniran convocant a l’entrevista per a comentar-los.

Ben cordialment,

L'equip de mestres